اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس دولت: امارات متحده عربی و اندونزی به همکاری در زمینه های توسعه ای مختلف ادامه خواهند داد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، عالیجناب شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، در دیدار با جناب آقای جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی که به امارات سفر کرده است، اظهار داشت که دو کشور به همکاری های خود در زمینه های مختلف توسعه ای ادامه خواهند داد.

عالیجناب رئیس دولت تأکید کرد که روابط دوستانه و همکاری های راهبردی بین امارات و اندونزی در سال های اخیر به طور چشمگیری گسترش یافته است و این دو کشور در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، سرمایه گذاری، تجاری و فرهنگی با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند.

عالیجناب همچنین بر اهمیت تداوم این همکاری ها در راستای تحقق منافع مشترک دو کشور و ارتقای سطح روابط دوجانبه تأکید کرد. وی ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور اندونزی به امارات بتواند زمینه های همکاری جدیدی را در حوزه های مختلف توسعه ای فراهم آورد.

از سوی دیگر، جناب آقای جوکو ویدودو نیز در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه و همکاری های راهبردی بین دو کشور تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این همکاری ها، شاهد توسعه و تعمیق هرچه بیشتر مناسبات دوجانبه در آینده باشیم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا